مدت زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

مدرک مهندسی نرم افزار و 9 دلیل برای اینکه به آن نیاز ندارید

مدرک مهندسی نرم افزار برای بازار کار ضروری است. به لطف اینترنت و بدون نیاز به مدرک مهندسی نرم افزار شما می توانید در حوزه های گوناگون فناوری متخصص شوید. در این مطلب از نادین سافت 9 دلیل که ثابت می کند شما در بازار کار به مدرک مهندسی نرم افزار نیاز ندارید را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. در ادامه با نادین سافت همراه باشید.

مدرک مهندسی نرم افزار

دلایلی که ثابت می کند شما به مدرک مهندسی نرم افزار نیاز ندارید شامل موارد زیر است:

1. یاد بگیرید و کسب درآمد کنید

از نظر مهارت های فنی، مدرک مهندسی نرم افزار نباید ضروری باشد. شما گنجینه ای از دانش را در اختیار دارید. شما باید بفهمید که از چه نوع فناوری استفاده می کنید و چه زبان های برنامه نویسی را باید یاد بگیرید.

2. فشار الماس خلق می کند

مدرک مهندسی نرم افزار برای گذراندن یک مصاحبه موفقیت آمیز در بازار کار مورد نیاز شما نخواهند بود. شما باید به طور خاص برای مصاحبه آماده شوید تا بتوانید بسیاری از مشکلات اساسی نرم افزار را در یک محیط کارتان حل کنید.

3. با فناوری همگام و به روز باشید

از آنجایی که فناوری دائماً در حال تحول است و فناوری‌ها مرتباً به‌روزرسانی و منتشر می‌شوند، مهم است که با این به‌روزرسانی ها همراه باشید.

از آنجایی که فناوری دائماً در حال تحول است و فناوری‌ها مرتباً به‌روزرسانی و منتشر می‌شوند، مهم است که با این به‌روزرسانی ها همراه باشید.

4. بر روی شانه غول ها بایستید

شما یک جامعه جهانی دارید. اطراف خود را با افراد حاضر در فناوری احاطه کنید. اگر با شبکه سازی راحت نیستید، با پیروی از رهبران فناوری شروع کنید. به کنفرانس ها و جلسات بپیوندید.

بسیاری از ویدئوهای کنفرانس به صورت رایگان در یوتیوب در دسترس هستند. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به مدرک مهندسی نرم افزار از اصطلاحات تخصصی فناوری استفاده کنید.

5. انجام کارگروهی را بیاموزید

اگر می‌خواهید عادت‌های خوبی داشته باشید و به یک تیم قوی تبدیل شوید، به تیمی از افرادی بپیوندید که شما را مجبور می‌کنند از منطقه امن خود خارج شوید.

شما باید اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که بهتر از شما هستند و منیت شما باید با آن مشکلی نداشته باشد.

6. به نظرات دیگران اهمیت دهید

کار خود را دائماً توسط همتایان خود بررسی می‌کند. شما باید در موقعیت خوش شانسی قرار بگیرید که در آن افراد بسیار ماهر به شما می گویند که چه کاری را  اشتباه انجام می دهید. این سریعترین راه برای رشد است.

7. مراقب اشتراک گذاری ها باشید

شما باید کارهای دیگران را هر روز مرور کنید. و باید به کیفیت خروجی آنها نیز اهمیت دهید.

اگر شروع به کار کرده اید، این به معنای نگاه کردن به نظراتی است که افراد دیگر گذاشته اند و درک می کنید که چرا آنها این نظرات را داده اند.

8. زیرک باشید، ابزارهای خود را بشناسید

بدون نیاز به مدرک مهندسی نرم افزار ابزارهای خود را می‌شناسند، شما باید بدانید که این ابزارها قرار است چه مشکلاتی را حل کنند.

9. از مشکلات استقبال کنید

شما ابتدا باید پذیرای مشکلاتی باشید که در حین انجام کار با آنها مواجه می شوید، سپس بر روی راه حل ها تمرکز کنید.

دو فلسفه اصلی که شما بدون نیاز به مدرک مهندسی نرم افزار باید با آن زندگی کنید شامل:

  1. چگونه می توانم هر جا که می روم رشد کنم و یاد بگیرم و از آن برای افزودن ارزش به یک سازمان استفاده کنم؟
  2. چگونه می توانم سرگرمی داشته باشم و اشتیاق را در خودم و همکارانم در مورد صنعتم افزایش دهم؟

که هر دوی آنها مهم و لازم هستند.

جمع بندی:

در این مطلب 9 دلیل برای اینکه به مدرک مهندسی نرم افزار نیازی ندارید را برای شما عزیزان ارائه کردیم حالا دیگر قضاوت با شماست. به مدرک مهندسی نرم افزار نیاز دارید یا نه؟

منبع

https://medium.com/@taianilange/13-reasons-why-you-dont-need-a-degree-to-become-a-software-engineer-478effbabcf1

مقالات پیشنهادی