مدت زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

از بوت‌ کمپ کارآموزی تا 10 سال همکاری موفق…

استخدام افراد و همکاران آینده با استفاده از بوت‌ کمپ کارآموزی یکی از مهمترین موضوعات نادین سافت است، چرا که انتخاب صحیح همکار جدید در جمع پرسنل با توجه به نگاه متفاوت در منابع انسانی، یک موضوع حیاتی ست.

نگاه بلند مدت بوت کمپ کارآموزی

نگاه‌مان نسبت به همکاران کاملا بلندمدت است چرا که اهدافمان بلندمدت است و برای طی مسیرهای ساده و یا پیچیده در طول مدت همکار، به دنبال یک هم تیمی مناسب هستیم تا با هم رشد کنیم، با هم بسازیم و با هم خلق کنیم.

وقتی صحبت از همکاری بلند مدت می شود؛ منظورمان یک همکاری حداقل یک ساله است.

تیمی کوه‎‌نورد!

یک تیم کوهنوردی را در نظر بگیرید، همه برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند؛ ما در نادین سافت به دنبال یک هدف، همه با هم تلاش می کنیم.

باهم صعود میکنند؛ باهم صخره به صخره را در می‌نوردند؛ باهم حرکت میکنند؛ به هم کمک میکنند؛ پشت هم هستند؛ مشکلات یکی از افراد مشکلات همه ست.

تیمی کوه‎‌نورد در بوت کمپ کارآموزی
صعود جمعی نادین سافت

ما تیم منسجمی هستیم که پروژه ها را با هم انجام می دهیم. در راستای رشد همدیگر تلاش می کنیم. نادین سافت برای همه ست و برای انتخاب هم تیمی های جدید، فرصت زیادی را اختصاص میدهیم. مسیر پیشروی پر پیچ و خم است است. برای رسیدن به اهداف نیاز به یک تیم یکپارچه و هماهنگ است.ما در دوره های بوت‌ کمپ کارآموزی، با شبیه‌سازی برخی از چالش‌ها پیشرو، افراد موفق در حل مسائل را انتخاب می‌کنیم.

بدون تعهد!

تعهد، مسئولیت‌پذیری و نظم، رکن اصلی هماهنگی تیم است. هر چقدر یک فرد متخصص باشد، اما متعهد نباشد، همکاری، هماهنگی و یکپارچگی میسر نخواهد شد! تخصص به مرور زمان و با همکاری با افراد متخصص قابل کسب است؛ اما فرد غیر متعهد با صرف زمان لزوما تعهد پذیر نخواهد بود. در مدت زمان بوت‌ کمپ کارآموزی، تعهد، مسئولیت‌پذیری و نظم افراد مورد سنجش قرار می‌گیرد.

تعهد نادین سافت بوت‌ کمپ کارآموزی
تعهد در نادین سافت

رضایت طرفین

همکاری یک موضوع کاملاً دوطرفه است است؛ همان قدری که نادین سافت نیاز به شناخت فرد جدید دارد؛ همان قدر نیز فرد جدید نیازمند شناخت کامل نادین سافت است.

ایشان باید بداند:

  • در طول مدت همکاری چه کارهایی را باید انجام بدهد؟
  • مسئولیت های او چیست؟
  • چه اهدافی را دنبال خواهد کرد؟
  • آیا در مدت زمان همکاری رشد خواهد کرد؟
  • آیا تکنولوژی محور بودن و دغدغه پیشرفت پرسنل در شرکت نادین سافت یک حقیقت است؟
  • عملکرد مسئولین شرکت در مدت زمان همکاری چگونه است؟
  • آیا تعامل میان همکاران گرم و صمیمی است؟
  • به چه میزان عملکرد موفقیت‌آمیز فرد جدید در پروژه مورد توجه است؟
  • شاخص های ارزیابی افراد به چه صورت است؟

همه و همه سوالاتی ست که در آشنایی کامل از یکدیگر، طی مدت زمان بوت کمپ حاصل خواهد شد.

آشنایی با تکنولوژی

یکی از مهمترین بخش‌های دوره های بوت‌ کمپ کارآموزی در حوزه‌ی تکنولوژی است. شاید این نگاه وجود داشته باشد که یادگیری یک زبان برنامه نویسی برای حضور در پروژه های کافیست این در حالی است که در واحد فنی یادگیری تازه شروعی خواهد بود تا بتوان تسلط عمیق به تکنولوژی‌های نادین سافت ایجاد شود.

نادین سافت همانند بسیاری از شرکت ها زیرساخت‌های نرم افزاری اختصاصی خود را دارد که در مدت فعالیت خود توسعه یافته و به پیشرفت قابل توجهی رسیده است. کل پروژه ها و محصولات بر اساس این زیرساخت‌ها خواهد بود. لذا جدا از تسلط به تکنولوژی مربوطه، آشنایی کامل با این زیرساخت‌ها بسیار مهم است.

تکنولوژی در بوت‌کمپ کارآموزی
تکنولوژی در نادین سافت

جدا از موضوع نرم‌افزار، در بحث مدیریت پروژه و شیوه‌ها و ابزارهای استفاده شده در این حوزه و مدل تعاملات و ارتباطات و همچنین مستندات فنی نیز مورد توجه خواهد بود. همچنین فرد جدید در راستای نقشه‌ی راه پیشرفت خود دانش اولیه در حوزه تخصص غیر مرتبط که در آینده نیاز دارد، کسب خواهد کرد.

آشنایی با تکنولوژی‌ها و ابزارها جهت پیشبرد اهداف نادین سافت، نیازمند صرف زمان است؛ بنابراین شما در مدت زمان بوت کمپ کارآموزی با تکنولوژی های شرکت آشنایی کامل خواهید یافت.

تک‌بعدی بودن!

اگر فردی در حوزه‌ی برنامه نویسی متخصص باشد اما نتواند مستندات کامل از منابع کد خود را به دیگر هم تیمی‌ها تحویل دهد! چگونه انتظار دارد همکاری تیمی و منسجم شکل گیرد. اینکه یک نفر فقط در یک حوزه متخصص شود، پیشرفت نکرده است. فعالیت‌های تحقیقاتی، علمی، فرهنگی و همچنین ورزشی در کنار فعالیت تخصصی مورد انتظار تمام پرسنل نادین سافت است. در بوت‌ کمپ کارآموزی رویکردهایی در جهت رشد چند بعدی مورد توجه خواهد بود.

اگر به دنبال رشد و پیشرفت خود هستید، ما مسیر شغلی شما را هموار می‌کنیم.(ارسال رزومه شغلی)

مقالات پیشنهادی