مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

افزونه امنیتی BlogVault (بلاگ والت) و 4 مزیت آن

افزونه امنیتی BlogVault (بلاگ والت) یکی از افزونه های امنیتی وردپرس است. با توجه به اینکه بیش از 30 درصد از وب سایت های جهان از وردپرس استفاده می کنند و محبوبیت آن آن را به گزینه ای عالی برای حمله هکرها تبدیل می کند. بنابراین، شما باید از محافظت از وب سایت خود اطمینان حاصل کنید. تمام نکات لازم در مورد افزونه امنیتی BlogVault را در این مطلب از نادین سافت برای شما جمع آوری کرده ایم.

 BlogVault

ویژگیهای افزونه امنیتی BlogVault (بلاگ والت)

  1. یکی از بهترین ابزارها برای پشتیبان گیری و ایمن سازی و بازیابی سریع وب سایت وردپرسی شماست.
  2. شما می توانید افزونه امنیتی BlogVault را در عرض 60 ثانیه نصب و اجرا کنید.
  3. اسکرین شات بازیابی وب سایت را نشان می دهد
  4. شناسایی و حذف بدافزار
  5. امکان ذخیره سازی برای شما خارج از سایت رمزگذاری شده را فراهم می کند

همه چیز درباره افزونه امنیتی BlogVault (بلاگ والت)

  • یک نرم افزار هک سعی می کند با استفاده از لاگین ها و رمزهای عبور تصادفی به یکی از سایت های شما وارد شود. پس از دو یا سه خرابی، آدرس IP نرم افزار باید وارد شبکه افزونه های امنیتی شود، بنابراین با استفاده از افزونه امنیتی BlogVault (بلاگ والت) به راحتی مسدود می شود.
  • افزونه امنیتی BlogVault (بلاگ والت) به طور خودکار یک بار در روز از وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کند.
  • شما می توانید با فشار دادن دکمه “Backup Now” (بک آپ) به صورت دستی از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • اگر شما به دنبال راه حلی هستید که بتوانید تغییرات وب سایت خود را قبل از ایجاد آنها آزمایش کنید، باید درافزونه امنیتی BlogVault (بلاگ والت) سرمایه گذاری کنید.
  • BlogVault (بلاگ والت) دارای داشبورد جذابی است که جزئیات پشتیبان گیری، مرحله بندی، مدیریت و امنیت وب سایت شما را در اختیارتان قرار می دهد.
  • در BlogVault (بلاگ والت) شما می توانید ببینید که چه تعداد نسخه پشتیبان از وب سایت شما تهیه شده و این نسخه ها چه زمانی ساخته می شوند.
  • همچنین شما می توانید جزئیات همه افزونه ها و تم های نصب شده را مشاهده کنید، از جمله پاسخ به این سوال که آیا این افزونه ها نیاز دارند به روز شوند.
  • BlogVault به شما این امکان را می دهد که کاربران وب سایت خود را مدیریت کنید و می توانید رمز عبور یا نقش آنها را به راحتی تغییر دهید.
  • یکی دیگر از ویژگی های عالی BlogVault این است که شما می توانید وب سایت وردپرس خود را بدون هیچ زحمتی به یک ارائه دهنده هاست جدید منتقل کنید.

همه چیز درباره قیمت گذاری افزونه امنیتی BlogVault

افزونه امنیتی BlogVault طیف وسیعی از طرح های قیمت گذاری را در وب سایت خود ارائه می دهد. پشتیبان گیری برای یک وب سایت برای شما 7.4 دلار در ماه هزینه دارد. البته امکان پرداخت این هزینه ها به صورت سالانه هم وجود دارد.

اگر بخواهید به صورت رایگان از این افزونه استفاده کنید، ویژگی های امنیتی وب سایت مانند فایروال، اسکن و حذف بدافزار و محافظت از فرم ورود را دریافت نخواهید کرد.

اگر یک افزونه امنیتی جامع پشتیبان گیری و امنیت را برای وب سایت خود می خواهید، 12.4 دلار در ماه برای شما هزینه دارد. با هر دوی این طرح‌های BlogVault با قیمت‌گذاریهایی که نام بردیم، پشتیبان‌گیری خودکار به صورت روزانه و یک آرشیو پشتیبان 90 روزه را به راحتی دریافت خواهید کرد.

پشتیبان گیری و امنیت به صورت لحظه ای و آنلاین برای شما 20.75 دلار هزینه دارد. این طرح به شما نسخه پشتیبان در زمان را از وب سایتتان می دهد و آرشیو شما را برای یک سال نگهداری می کند.

جمع بندی

افزونه امنیتی BlogVault (بلاگ والت) و 4 مزیت آن را در این مطلب برای شما ارائه دادیم. توصیه ما به شما عزیزان برای انتخاب بهترین افزونه امنیتی توجه به تمام نکات ارائه شده در مورد افزونه امنیتی BlogVault (بلاگ والت) است.

منبع

https://wpclipboard.com/most-wanted-wordpress-security-plugins

مقالات پیشنهادی