مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

افزونه امنیتی Sucuri Security و 7 ویژگی آن

افزونه امنیتی Sucuri Security در حال حاضر بیش از 500000 نصب دارد و یکی از محبوب ترین افزونه های امنیتی وردپرس است. این شرکت متعلق به Sucuri Inc است که در میان شرکت های امنیتی وب سایت با رتبه بالایی قرار دارد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد افزونه امنیتی Sucuri Security کسب نمائید در این مطلب از  نادین سافت همراه ما باشید.

افزونه امنیتی Sucuri Security

ویژگی های کلیدی افزونه امنیتی Sucuri Security

  1. فایروال سطح دی ان اس (سامانه نام دامنه)
  2. تشخیص هرگونه تغییر در فایل های شما
  3. محافظت در برابر حملات  Brute Forceیا حملات جستجوی فراگیر
  4. اسکن بدافزار
  5. بازیابی وب سایت های هک شده
  6. محافظت در برابر حملات تزریق SQL ( اس کسو ال)  
  7. محافظت در برابر حمله  ddos(دیداس)

چرا باید افزونه امنیتی Sucuri Security را انتخاب کنیم؟

  1. استفاده از این افزونه وردپرس نسبتاً آسان است. پس از نصب، شما به راحتی می توانید ثبت نام کرده و یک کلید API  دریافت کنید. با یک کلیک، افزونه Sucuri Security بررسی کامل سایت وردپرس شما را انجام می دهد.
  2. شما می توانید از فایروال Sucuri با نسخه حرفه ای استفاده کنید. این به محافظت از وب سایت شما در برابر brute-force یا حملات جستجوی فراگیر و هرگونه حمله مخرب دیگر کمک می کند.
  3. این افزونه امنیتی با یک کلیک از وب سایت شما در برابر حملات سطح سرور محافظت می کند. همه انواع تهدیدات را رصد کرده و همچنین با وردپرس در رابطه با رفع هرگونه مشکل مرتبط با امنیت ارتباط برقرار می کند.
  4. ویژگی مورد علاقه همه کاربران در مورد Sucuri این است که دارای یک فایروال سطح DNS است. این بدان معناست که ترافیک وب سایتتان قبل از رسیدن به سرور شما بررسی می شود، بنابراین بر عملکرد وب سایت شما تأثیر نمی گذارد.
افزونه امنیتی Sucuri Security

قیمت افزونه امنیتی Sucuri Security

اگرچه این یک راه حل بسیار جامع است، اما Sucuri Security بسیار گران است و فقط یک وب سایت شما را ایمن می کند. هزینه استفاده از این افزونه امنیتی برای بیش از یک سایت بسیار گران است.

اگر شما بخواهید از خدمات اولیه این افزونه استفاده کنید هزینه آن 200 دلار در سال است.  همچنین 30 روز ضمانت بازگشت وجه برای شما ارائه می شود.

افزونه امنیتی Sucuri Security چه خدماتی را به کاربران ارائه می دهد:

  1. کلیه فعالیت های امنیتی شما را حسابرسی می کند
  2. بر یکپارچگی فایل های شما نظارت می کند
  3. قابلیت اسکن بدافزار از راه دور را دارد
  4. بر لیست مسدودی شما نظارت می کند
  5. اقدامات امنیتی لازم را پس از هک انجام می دهد

افزونه امنیتی Sucuri Security چگونه فایل‌های مشکوک را از وردپرس حذف می کند؟

یکی از کاربردی ترین و بهترین ویژگیها در این افزونه این است که تمام فایل های مشکوک در وردپرس را  شناسایی میکند. با استفاده از این افزونه شما به راحتی میتوانید فایل مورد نظر را حذف کنید.

برای حذف فایل موردنظر بعد از اینکه سایت شما اسکن شد در منوی اصلی افزونه لیستی از فایل‌هایی که مربوط به وردپرس نیستند، نمایش داده میشود.

شما با فعال کردن تیک گزینه مربوط به هر کدام از این فایل ها می توانید آنها را انتخاب کنید. سپس این فایل ها را رفع، حذف و یا ریستور کرده و بر روی دکمه Submit برای اجرا کلیک کنید.

امنیت بهتر با استفاده از افزونه امنیتی Sucuri Security

این افزونه میتواند از قابلیت Reverse Proxy Server که در پشت شبکه فایروال قرار گرفته استفاده کند. بدین ترتیب شما امنیت بهتری را در سایت خود تجربه خواهید کرد.

جمع بندی

افزونه امنیتی Sucuri Security وردپرس برای همه کاربران وردپرس رایگان است. این یک مجموعه امنیتی است که برای تکمیل وضعیت امنیتی موجود شما طراحی شده است. در حال حاضر مالکیت این افزونه به GoDaddy منتقل شده است.

منبع

https://wpclipboard.com/most-wanted-wordpress-security-plugins

مقالات پیشنهادی