مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

افزونه امنیتی VaultPress و 3 مزیت اصلی آن

افزونه امنیتی VaultPress توسط Automattic ایجاد شده است، یک افزونه امنیتی برجسته وردپرس با بیش از 80000 نصب فعال است. این افزونه یکی از بهترین گزینه ها برای پشتیبان گیری از سایت word press شما است. در این مطلب از نادین سافت به بررسی افزونه امنیتی VaultPress و 3 مزیت اصلی آن پرداخته ایم.

اقزونه امنیتی VaultPress

ویژگی های کلیدی افزونه امنیتی VaultPress

  • پشتیبان گیری خودکار خارج از سایت
  • تعمیر فایل شما با یک کلیک
  • حفاظت در مقابل هکرها
  • محافظت در برابر حمله Brute Force
  • بازیابی آسان وب سایت شما

چرا باید از افزونه امنیتی VaultPress استفاده کنیم؟

نصب و مدیریت این افزونه بسیار آسان است. اگر ترافیک زیادی در وب سایت خود دارید، باید از افزونه امنیتی  VaultPress  استفاده کنیم. پس از ثبت نام از وب سایت خود، می توانید به تمام اطلاعات پشتیبان خود دسترسی داشته باشید.

این افزونه یک نسخه پشتیبان کامل از اطلاعات شما فراهم می کند و آن را خارج از سایت نگه می دارد. این افزونه تضمین می کند که حتی اگر میزبان وب شما اطلاعات شما را به دلیل حمله از دست بدهد، می توانید به راحتی آن را بازیابی کنید.

شما می توانید زمان هایی را که از وب سایت خود بک آپ گرفته اید بر اساس تاریخ، ساعت، ماه و سال مشاهده کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد تا وب سایت خود را در هر زمانی که می خواهید بازیابی کنید.

قیمت افزونه امنیتی VaultPress

افزونه امنیتی VaultPress سه طرح قیمت گذاری دارد. هزینه شخصی این افزونه امنیتی 39 دلار در سال، استفاده از خدمات پشتیبان گیری آن 99 دلار در سال و استفاده از خدمات پیشرفته آن 299 دلار در سال هزینه دارد. با استفاده از پلن حرفه ای، امکان بایگانی نامحدود را خواهید داشت.  

افزونه امنیتی VaultPress

همه چیز درباره افزونه امنیتی VaultPress

  • افزونه امنیتی VaultPress همانند افزونه های Ithmes security و sucuri scanner  کار می‌کند. با استفاده از این افزونه میتوانید روزانه از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و با کلیک ساده بازیابی را انجام دهید.
  • این افزونه امنیتی دارای قسمت آمار است و تمامی اطلاعات مربوط به بهترین زمان بازدید در سایتتان را به شما اطلاع می‌دهد
  • Vaultpress به عنوان یک افزونه امنیتی سرویس بک آپ گیری لحظه ای و اسکن موارد امنیتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.
  • افزونه امنیتی Vaultpress  از پست ها، دیدگاه ها، فایل های چند رسانه ای و تمامی تنظیمات سایت شما در سرور هایتان بک آپ گیری می کند. این افزونه امنیتی با Jetpack از سایت شما را در برابر هکر ها و بدافزار ها حفاظت می کند.
  • به طور کلی اهمیت بک آپ گیری توسط کاربران دست کم گرفته می شود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سایت شما با فعال کردن هیچ پلاگینی به طور کامل ایمنی نخواهد شد. وقتی شما از سایت خود بک آپ گیری می کنید حتی وقتی سایت شما مورد نفوذ واقع شوند، اطلاعات شما برایتان در دسترس خواهند بود.

مزایای افزونه امنیتی Vaultpress

  1. افزونه امنیتی Vaultpress  در واقع یک راهکار جامع برای آپ گیری از سایت شما است.
  2. عملکرد این افزونه امنیتی به این صورت است که کاملا  زمان بندی شده از سایت شما بک آپ تهیه کرده و در سرور های خود ذخیره می کند. بنابراین در صورت بروز حمله به وب سایت شما بک آپ ها به راحتی قابل بازگردانی هستند.
  3. برای یافتن بدافزار ها و ویروس ها می توانید از این افزونه استفاده کنید. این افزونه امنیتی سایت شما را اسکن می کند. ویروس های  شناسایی شده با یک کلیک قابل حذف هستند.

جمع بندی

در این مقاله اطلاعات جامعی درباره افزونه امنیتی VaultPress ارائه دادیم. اطلاع از ویژگیهای . مزایای اصلی افزونه های امنیتی کمک زیادی به شما کاربران عزیز برای انتخاب افزونه امنیتی مناسب خواهد کرد.

منبع

https://wpclipboard.com/most-wanted-wordpress-security-plugins

مقالات پیشنهادی