مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

افزونه امنیتی Wordfence و 5 ویژگی اصلی آن

Wordfence محبوب ترین افزونه امنیتی موجود است که بیش از 2 میلیون نفر از آن استفاده می کنند. این شرکت با شناسایی آسیب‌پذیری‌های افزونه در وردپرس کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. با نادین سافت همراه باشید تا در مورد افزونه امنیتی Wordfence و 5 ویژگی اصلی آن اطلاعات کاملی کسب نمائید.

Wordfence

5 ویژگی اصلی افزونه امنیتی Wordfence  

Wordfence در زمینه امنیت برای وب سایت ها تخصص دارد و به شما این امکان را می دهد که تمام ویژگی هایی را که یک افزونه امنیتی وردپرس باید داشته باشد را با این افزونه امنیتی تجربه کنید. در این قسمت ویژگی های کلیدی این افزونه امنیتی را به طور کامل توضیح داده ایم.

  1. مسدود کردن و نظارت بر تلاش های هک در وب سایت شما
  2. امکان بازیابی از هک ها را برای شما فراهم می کند
  3. محافظت در برابر حملات  Brute Force
  4. محافظت از رمز عبور فاش شده شما
  5. به روز رسانی خودکار قوانین فایروال

 

همه چیز درباره افزونه امنیتی Wordfence  

  Wordfence محافظت بسیار خوبی از  brute force برای چندین سایت ارائه می دهد. اگر یک IP را بخاطر هک کردن وب سایت شما مسدود کند، تمام وب سایت هایی که از این افزونه استفاده می کنند در برابر IP ایمن می شوند.

وب سایت این افزونه امنیتی یک وبلاگ بسیار آموزنده دارد. شما می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را پیدا کنید که در درجه اول مربوط به اخبار امنیتی وردپرس است.

این افزونه قطعا داشبورد جذابی دارد، حتی در نسخه رایگان. این پنل به شما این احساس بصری را می دهد، به گونه ای که امنیت وب سایت شما را به راحتی مدیریت می کند.

نکاتی که باید قبل از انتخاب Wordfence در مورد آن بدانید

  1. بزرگترین اشکال Wordfence این است که ممکن است باعث مشکلات عملکرد شود. اگر وب سایت شما یک ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود، پس از نصب افزونه امنیتی، زمان بارگذاری می تواند به سرعت 2 تا 3 ثانیه یا بیشتر افزایش یابد.
  2. در نسخه رایگان، فایروال از شما در برابر هرگونه تهدید امنیتی جدید محافظت نمی کند. شما یا به نسخه پولی نیاز دارید یا 30 روز باید صبر کنید. این انتظار کمکی به شما نخواهد کرد زیرا اگر شخصی سعی در هک کردن وب سایت شما داشته باشد، احتمالاً بعد از 30 روز از آدرس IP دیگری استفاده می کند.
  3. استفاده از نسخه رایگان Wordfence Scan نیز به شما کمک نمی کند آسیب پذیری های جدید وردپرس را در وب سایت خود شناسایی کنید. برای شناسایی آخرین تهدیدها نیاز است که هزینه پرداخت کنید یا 30 روز صبر کنید.
  4. Wordfence در مقایسه با سایر پلاگین های امنیتی، پیکربندی چندان آسانی ندارد. به عنوان مثال، شما باید فایروال برنامه وب را برای افزایش امنیت بهینه کنید و این کار چندان ساده نیست. ممکن است لازم باشد برخی از اطلاعات فنی مرتبط با پیکربندی وب سرور خود را بدانید.

همه چیز درباره قیمت Wordfence

 Wordfence کمی برای شما پرهزینه است. هزینه محافظت از یک وب سایت تنها 99 دلار است. با این حال، با افزایش تعداد سایت هایی که می خواهید محافظت کنید، قیمت کاهش می یابد. نسخه رایگان از وب سایت شما محافظت نمی کند. برنامه های رایگان توسط برخی از پلاگین های امنیتی دیگر ارائه شده است. این افزونه ها به طور منظم به روز می شوند و اطمینان حاصل می کنند که وب سایت شما در برابر همه تهدیدات ایمن است.

جمع بندی

در این مطلب افزونه امنیتی Wordfence و 5 ویژگی اصلی آن را برای شما ارائه دادیم. توصیه ما به شما کاربران عزیز توجه به تمامی این نکات برای انتخاب افزونه امنیتی مناسب است. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی بتوانید از میان افزونه های امنیتی بهترین گزینه را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

منبع

https://wpclipboard.com/most-wanted-wordpress-security-plugins

مقالات پیشنهادی