مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

بهترین کول پد لپ تاپ سال 2022 و 3 مزیت آن

کول پد یا خنک کننده می تواند گرمای بیش از حد لپ تاپ شما را متوقف کند و به کارکرد سریعتر و کارآمدتر آن کمک کند. اگر به‌ دنبال بهترین پد خنک‌ کننده برای لپ‌ تاپ خود هستید ما بهترین کول پد لپ تاپ سال 2022 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب از نادین سافت سه مزیت اصلی این کول پد را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم.

کول پد

معرفی بهترین کول پد لپ تاپ 2022

در هنگام جستجوی بهترین خنک‌کننده لپ‌تاپ، لازم است بدانید که چقدر از نظر میزان هوای خارج شده قابل تنظیم است. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که آیا می‌توانید لپ تاپ و کول پد خود را در یک زاویه قرار دهید. در این مطلب، بهترین کول پد لپ‌تاپ را در سال 2022 معرفی کرده و اطلاعاتی را که شما برای انتخاب آن نیاز دارید، در اختیارتان قرار داده ایم.

کول پد یا پد خنک کننده کوتک (Kootek Cooler Pad Chill Mat 5) بهترین کول پد لپ تاپ در سال 2022 است.

مشخصات فنی
14.96 x 11.81 x 1.38 inches اینچ (380 x 300 x 35 میلی متر mm) : ابعاد

وزن: 2.5 پوند (1.1 کیلوگرم)

تعداد فن: 5 عدد

3 مزیت کول پد یا پد خنک کننده کوتک

  1. دارای خنک کننده قابل تنظیم
  2. دارای پایه قابل تنظیم
  3. مناسب برای دستگاه های 12-17 اینچی

چرا باید کول پد یا پد خنک کننده کوتک را انتخاب کنیم؟

این کول پد در واقع همه کاره است با پنج فن که می توانید آنها را در ترکیب های مختلف روشن و خاموش کنید، می توانید مطمئن باشید که سطح خنکی مناسبی برای دستگاه خود دارید.

همچنین بسیار قابل تنظیم است. شما می توانید آن را از طریق تنظیم کننده ارتفاع بالا ببرید و لپ تاپ خود را بین زاویه 0 تا 25 درجه قرار دهید. به طور دستی، دو درپوش برای جلوگیری از افتادن لپ‌تاپ شما هنگام بالا آمدن پد وجود دارد.

کوتک Chill Mat 5 برای طیف وسیعی از اندازه های لپ تاپ از 12 اینچ تا 17 اینچ قابل استفاده است. همچنین دارای دو پورت USB برای اتصال دستگاه های دیگر می باشد. به طور خلاصه، تنها زمانی که یک لپ تاپ 19 اینچی داشته باشید یا واقعاً به درگاه های USB بیشتری نیاز داشته باشید نمی‌توانید از این کول پد استفاده کنید.

3 دلیل برای استفاده از کول پد برای لپ تاپ شما

  1. پدهای خنک کننده لپ تاپ برای مصارف سنگین انتخابی عالی هستند. دمای پردازنده گرافیکی و پردازنده اصلی شما ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد. گرمای بیش از حد برای هیچ لپ تاپی خوب نیست. بنابراین انتخاب پد خنک کننده نه تنها گزینه خوبی نیست، بلکه بسیار مهم است.

2. توجه داشته باشید هنگامی که در حال بازی کردن هستید یا از رم زیاد استفاده می کنید، پد خنک کننده مهم می شود. این کول پدها دارای امکانات کافی برای کاهش دمای داخل هستند.

3. به طور کلی جریان هوای خوب در داخل هر لپ تاپ کمی چالش برانگیز می شود. اگر می خواهید لپ تاپ خود را خنک نگه دارید، باید مطمئن شوید که جریان هوای آزاد دارد. مسدود کردن دریچه های هوا می تواند یک اشتباه بزرگ در حین استفاده از لپ تاپ باشد. بنابراین مطمئن شوید که دریچه ها مسدود نشده باشند و اگر قصد دارید از لپ تاپ برای مدت طولانی تری استفاده کنید، به سراغ پدهای خنک کننده بروید.

جمع بندی

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که گرما میتواند کارایی و عمر قطعات سیستم های شما از جمله لپ تاپ و کامپیوتر را بشدت کاهش دهد. بنابراین لازم است که از کول پد یا خنک کننده ها استفاده کنید.

منبع

https://www.digitalcameraworld.com/buying-guides/best-laptop-cooler-pad

مقالات پیشنهادی