مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

معرفی 2 ابزار سئو در سطح سازمانی برای بهینه سازی محتوا

ابزار سئو برای تیم های بازاریابی سازمانی که اغلب در مورد بهینه سازی محتوا با چالش های مهمی روبرو هستند، کاربرد زیادی دارند. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات در زمینه ابزارهای سئو هستید، در تیم بازاریابی یک سازمان فعالیت می کنید و یا برای معرفی کسب و کار خود به دنبال بهینه سازی محتوا هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این مطلب از نادین سافت 2 ابزار سئو در سطح سازمانی برای بهینه سازی محتوا را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم.

ابزار سئو

2 ابزار سئو برای بهینه سازی محتوا

1. Surfer
Surfer یک پلت فرم بهینه سازی محتوا است که از هوش مصنوعی (AI) برای انجام کارهایی که بسیاری از متخصصان سئو مجبور به انجام دستی آن هستند، استفاده می کند. نتایج جستجوی شما را ارزیابی کرده و نحوه بهینه سازی محتوا را تعیین می کند.

چرا باید از Surfer استفاده کنید؟

1. Surfer برای شرکت‌ها عالی است زیرا برنامه اشتراک تجاری آن حداکثر 140 ممیزی در ماه را همراه با 70 ویرایشگر محتوا برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

2. استفاده از Surfer به عنوان ابزار سئو برای تیم های داخلی سازمانها، کسب و کارهای گوناگون و نویسندگان مستقل بسیار آسان است.

3. اگر قصد دارید پروژه های محتوای سئوی خود را برون سپاری کنید، می توانید یک لینک مشترک به ویرایشگر محتوا برای هرکسی که روی پروژه شما کار می کند ارائه دهید.

نحوه استفاده از Surfer

Surfer ابزارهای مختلف بهینه سازی محتوا را برای شما دارد، بنابراین نحوه استفاده از آن واقعاً به اهداف SEO شما بستگی دارد. شما می توانید از Content Planner برای برنامه ریزی محتوای خود و ایجاد یک تقویم محتوایی همراه با استراتژی محتوا استفاده کنید.

می‌توانید از ابزار Brief استفاده کنید تا به هوش مصنوعی اجازه دهید یک صفحه خلاصه SEO بهینه‌سازی شده برای شما ایجاد کرده و از ویرایشگر محتوا برای بهینه سازی محتوای جدید و موجود خود استفاده کنید.توصیه ما به شما عزیزان این است که ابتدا از ابزار audit برای ارزیابی محتوای خود و شناسایی فرصت ها برای بهینه سازی محتوای موجود استفاده کنید.

تنها کاری که برای استفاده از این ابزار سئو باید انجام دهید این است که دامنه، صفحه یا URL پست خود را وارد کنید و Surfer توصیه های پیش رو برای استراتژی محتوای SEO را برای شما ارائه می دهد.

2. Ahrefs

Ahrefs یک ابزار سئو پیشرو در صنعت است که بیشتر به دلیل تحقیقات کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و قابلیت تجزیه و تحلیل بک لینک شناخته شده است. با این حال طیف وسیعی از ویژگی‌ها را نیز برای پاسخگویی به نیازهای بهینه‌سازی محتوای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد.

چرا باید از Ahrefs استفاده کنیم؟

1. Ahrefs یک ابزار سئو فوق العاده در سطح سازمانی است زیرا تحقیقات کلمات کلیدی، ردیابی رتبه، تجزیه و تحلیل بک لینک و کاوش محتوا را در مقیاس جهانی ارائه می دهد.

2. به طور کلی میتوان گفت که هدف ابزار Ahrefs این است که یک منبع معتبر برای شرکت‌هایی باشد که به دنبال تصمیم‌گیری استراتژیک در سئو هستند.

ابزار سئو

نحوه استفاده از Ahrefs

Ahrefs چندین ابزار را ارائه می دهد که می تواند به پروژه های بهینه سازی محتوای شما کمک کند.

Ahrefs حتی طیف وسیعی از فیلترها را برای اصلاح جستجوی شما با معیارهای خاصی ارائه می دهد، از جمله تعداد دامنه های ارجاع دهنده، پیوندهای مرتبط در مقابل لینک های شکسته، میزان ترافیک و تعداد اشتراک گذاری ها در رسانه های اجتماعی.

جمع بندی

2 ابزار کاربردی برای بهینه سازی محتوا را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به نیازهای خود از این ابزار سئو استفاده کنید.

منبع

https://www.searchenginejournal.com/enterprise-seo-content-tools/443613/#close

مقالات پیشنهادی