مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

نگهداری سایت وردپرسی و 8 راهکار برای آن

نگهداری سایت وردپرسی برای تمام افرادی که در وردپرس دارای یک وب سایت هستند، دغدغه مهمی است. ممیلیون ها مقاله در مورد نگهداری سایت وردپرسی وجود دارد که به شما می گوید چگونه می توانید وب سایت وردپرس خود را حفظ کنید. در این مطلب از نادین سافت راهکارهای مناسب برای نگهداری سایت وردپرسی و مزایای به روز رسانی سایت وردپرسی را بیان کرده ایم.

نگهداری سایت وردپرسی

8 استراتژی برای نگهداری سایت وردپرسی

  1. پشتیبان گیری از سایت وردپرسی خود

چرا باید قبل از هر گونه ویرایش یا اصلاح از سایت وردپرسی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید؟

باید قبل از انجام هر گونه ویرایش، وضعیتی را که وب سایت شما در آن است حتما ذخیره کنید، زیرا در صورت بروز مشکل همیشه این گزینه را دارید که نسخه قدیمی سایت را که کار می کرد، بازیابی کنید.

راه های مختلفی وجود دارد که از طریق آنها می توانید از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. به عنوان مثال، می توانید از افزونه های وردپرس برای ایجاد پشتیبان به صورت خودکار استفاده کنید.

2. پایگاه داده وردپرس خود را تمیز کنید

توصیه ما به شما این است که از ابزار تمیز کردن پایگاه داده وردپرس استفاده کنید که همه چیز را یکپارچه مدیریت می کند.

در نهایت، هنگام تمیز کردن پایگاه داده، به دنبال افزونه هایی که دیگر مورد استفاده شما نیستند نیز بگردید و آنها را حذف کنید.

3. نمایه سازی موتورهای جستجو را بررسی کنید

شما می خواهید وب سایت خود را تا حد ممکن در معرض دید قرار دهید تا مردم بتوانند آن را در اینترنت پیدا کنند. در واقع، هنگامی که وب سایت شما در صفحه اول گوگل رتبه بندی می شود، ترافیک زیادی را مشاهده خواهید کرد.

4. همواره یک بررسی امنیتی را برای وب سایت خود اجرا کنید

یک بررسی امنیتی ضروری است زیرا بدافزار، اشکالات و مشکل را در وب سایت شما شناسایی می کند.

5. حالت نگهداری وردپرس را راه اندازی کنید

هنگام نگهداری از سایت وردپرس خود، توصیه می کنم حالت نگهداری وردپرس را روشن کنید.

این کار باعث می‌شود تغییراتی که ایجاد می‌کنید برای مخاطبان شما قابل مشاهده نباشد. همچنین حالت تعمیر و نگهداری پیامی را به مخاطبان شما نشان می دهد که سایت شما در حال حاضر به دلیل نگهداری در دسترس نیست.

6. سئوی خود را تحلیل کنید

برای نگهداری سایت وردپرسی سئو شاید مهمترین جنبه کل تجارت دیجیتال شما باشد.

7. همواره از فرآیندهای تعمیر و نگهداری به صورت منظم استفاده کنید

از ابزارهایی مانند تقویم  ( گوگل)  Google یا برنامه یادآور داخلی رایانه شخصی خود استفاده کنید تا به شما یادآوری کند که باید فرآیند تعمیر و نگهداری دیگری را از وب سایت خود انجام دهید.

تعمیر و نگهداری وب سایت شما هر از چند گاهی باعث می شود که کمترین خطا را داشته باشید.

8. CTA ها، فرم ها و موارد دیگر را تست کنید

سایت شما مطمئناً دارای CTA و فرم هایی است که کاربران را از یک فرم ساده به پلتفرم ایمیل انتخابی شما می برد. بنابراین، آنها را از نظر عملکرد و اینکه آیا آنها وظیفه مورد نظر را درست انجام می دهند یا خیر، آزمایش و بررسی کنید.

این کار را به این دلیل انجام دهید که نمی‌خواهید مشتریان بالقوه‌تان وب‌سایت شما را بدون هیچ اقدامی تنها بررسی کنند؟

بنابراین، هنگامی که انتخاب ابزارها و برنامه ریزی یک نقشه راه استراتژیک را انجام دادید، می توانید تعمیر و نگهداری وب سایت وردپرس را مانند یک حرفه ای انجام دهید.

جمع بندی

نگهداری سایت وردپرسی و 8 راهکار برای آن را در این مطلب به طور کامل توضیح دادیم. امیدواریم با عمل به این ترفندها بتوانید به خوبی از وب سایت وردپرس خود نگهداری کنید.

منبع

https://wpclipboard.com/maintain-wordpress-website

مقالات پیشنهادی