مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

5 توصیه برای دورکاری

من دورکاری را دوست دارم. اگر بخواهم می‌توانم تا ساعت 3 صبح پشت میزم با طوفان فکری یا، نوشتن بیدار بمانم یا می‌توانم صبحگاهی برای صرف صبحانه با خانواده‌ام مرخصی بگیرم. کمتر از یک دقیقه طول می کشد تا به دفترم بروم. دورکاری اینگونه است. اگر شما هم علاقه مند به کار کردن در خانه هستید یا میخواهید دورکاری را انتخاب کنید تا انتهای این مطلب همراه  ِنادین سافت باشید.  

دورکاری

چگونه از دورکاری لذت ببرید

اگر می خواهید خانه خود را به مکانی پربار برای کار تبدیل کنید، این کارها را انجام دهید:

  1. فضای کار را از فضای خانه خود جدا کنید

در حالی که وسوسه کار کردن در زیر انبوهی از پتوها ممکن است قوی باشد، باید در واقع از رختخواب بلند شوید و به محل کار بروید، حتی زمانی که از خانه کار می کنید.

2. عواملی که باعث حواس پرتی شما می شوند را حذف کنید

یکی از اشتباهات رایج در میان افرادی که دورکاری را انتخاب می کنند این است که نمی‌توانند مرز مشخصی بین فضایی که کار می‌کنند و مکان‌هایی که در آن زندگی می‌کنند ترسیم کنند. هنگامی که خانه شما در فضای کار و محل کار شما در فضای خانه قرار دارد، مرز بین این دو را باید حفظ کنید.

محیط اداری سنتی حواس‌پرتی‌های خود را دارد. با این حال، در محیط خانه عوامل حواس‌پرتی زیادی وجود دارد. بچه‌ها در راهرو می‌دوند، آژیر آمبولانس‌ها از خیابان به صدا در می‌آیند، سر و صدای پس‌زمینه که شامل کارهای روزانه خانواده می شود.

به همین دلیل است که داشتن راهی برای کاهش سر و صدا و تمرکز به شما خیلی کمک می کند. خرید یک جفت هدفون حذف نویز و تمام صداها یکی از روش‌ها است که برای دورکاری مورد نیازتان خواهد شد.

دورکاری

3. فناوری را در آغوش بگیرید

به لطف فناوری، موقعیت‌های زیادی وجود ندارد که مجبور باشیم از نظر فیزیکی در یک اتاق با افراد دیگر قرار بگیریم تا بتوانیم به طور مؤثر همکاری کنیم. توصیه من به شما استفاده از نرم افزارهایی است که با استفاده از آنها به راحتی می توانید با افراد و سازمان ها به راحتی همکاری کنید.

4. از صفحه نمایش خود فاصله بگیرید

اگر نیاز به کشش پاهای خود دارید، این کار را انجام دهید. هیچ جایگزینی برای قدم زدن در اطراف برای شما جود ندارد. بسیاری از کارکنان از راه دور احساس می‌کنند که به میز خود زنجیر شده‌اند و می‌خواهند با در دسترس بودن در لحظه به رئیس یا مشتری خود ثابت کنند که کار می‌کنند.

با این حال، حقیقت این است که نشستن تمام روز جلوی کامپیوتر در هر روز برای سلامتی شما خطرناک است. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای نوشتن گزارش خود به کافی شاپ بروید. ناهار خود را در اغذیه فروشی محلتان میل کنید.

اگر دورکاری را انتخاب کرده اید، فراموش نکنید که همیشه ورزش کنید، تعجب خواهید کرد که یک دور شدن سریع از صفحه کامپیوتر چقدر می تواند برای تقویت مغز شما مفید باشد.

5. ساعات پربار خود را بیابید و به آن پایبند باشید

یکی از بهترین چیزها در مورد کار از خانه، توانایی تنظیم ساعات کاری است. هیچ کس به شما نمی گوید که باید تا ساعت 9 صبح پشت میز خود بنشینید و تایپ کنید. بنابراین زمان خود را حول و حوش ساعاتی برنامه ریزی کنید که بیشترین بهره وری را دارید. سپس، به این برنامه پایبند باشید.

جمع بندی:

دورکاری می تواند بسیار لذت بخش و فوق العاده باشد اگر به تمام اصولی که در این مقاله گفته شد عمل کنید. به طور دورکاری راهی برای نیروی کار شادتر و مولدتر است. تنها نیاز به تغییر نحوه نگاه و رویکرد به دورکاری داریم.

منابع:

https://medium.com/swlh/how-to-make-working-from-home-work-for-you-efb62bafb6d5

مقالات پیشنهادی