مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

6 افزونه ضروری گوگل کروم برای توسعه دهندگان وب در سال 2022

افزونه ضروری گوگل کروم برای شما که توسعه دهنده وب هستید به عنوان برنامه های افزودنی ضروری هستند. در مقالات پیشین نادین سافت در مورد سئو برای توسعه دهندگان وب و 4 اصل اولیه آن صحبت کردیم. در این مقاله از بلاگ نادین سافت ۶ افزونه ضروری گوگل کروم برای توسعه دهندگان وب در سال 2022 را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

افزونه ضروری گوگل کروم

معرفی 6 افزونه ضروری گوگل کروم برای توسعه دهندگان وب

1- Colorzilla

یک افزونه کروم است که کد رنگ را از هر نقطه در مرورگر وب شما دریافت می کند. سپس این کد رنگ را می توانید کپی و در برنامه دیگری جایگذاری کنید. این افزونه ضروری گوگل کروم می تواند به شما کمک کند رنگ های منحصر به فرد را به راحتی استفاده کنید.

ویژگیهای کلیدی ColorZilla

1- پشتیبانی از نمایشگرهای رتینا
2- دارای یک تحلیلگر رنگ صفحه وب
3- با ColorZilla می توانید رنگ ها را در هر سطح زوم انتخاب کنید

2- Window Resizer

این یک افزونه ضروری کروم برای شما توسعه دهندگان وب است به خصوص اگر برنامه های تلفن همراه را توسعه می دهید خواه آندروید یا iOS یا هر سیستم عامل دیگری باشد. این افزونه وب کروم اندازه پنجره مرورگرها را تغییر می دهد تا وضوح و اندازه های دیگر را تقلید کند. این افزونه به توسعه دهندگان کمک می کند وضوح و اندازه طرح بندی وب سایت خود را آزمایش کنند.

افزونه ضروری گوگل کروم

ویژگی های کلیدی Window Resizer

1- اندازه ها و وضوح کاملا قابل تنظیم هستند
2- تغییر اندازه پنجره قابل تنظیم است

3- Githunt

Githunt یکی از محبوب‌ترین افزونه‌ها با بیش از 7000 کاربر است. به عنوان یک افزونه ضروری گوگل کروم به شما کمک می کند پروژه های جدید و منبع باز را به زبان انتخابی خود که می توانید در آن مشارکت کنید کشف نمائید.

4- Lorem Ipsum Generator

Lorem Ipsum Generator یک افزونه ضروی گوگل کروم است که روشی زیبا و آسان برای تولید متون پیش فرض Lorem Ipsum ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی Lorem Ipsum Generator

1- افزونه Lorem Ipsum Generator به شما این امکان را می‌دهد که تنظیمات را سفارشی کنید و این برای وب سایت شما عالی است. این تنظیمات شامل اندازه فونت، سبک فونت و غیره است.
2- همچنین به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 5 پاراگراف و حداکثر 20 جمله در هر پاراگراف ایجاد کنید.

5- HTML Validator

HTML Validator یک افزودنه ضروری گوگل کروم است که کد و نحو صفحات وب HTML شما را بررسی می کند. تعداد خطاهایی که در صفحه HTML وجود دارد در نوار وضعیت مرورگر نمایش داده می شود و جزئیات این خطاها را می توان در ابزار توسعه یافت.

ویژگیهای کلیدی HTML Validator

1- HTML Validator دارای یک دکمه خودکار “پاک کردن” است که می تواند یک نسخه تمیز از صفحه وب شما ایجاد کند.

6- JavaScript and CSS Code Beautifier

JavaScript and CSS Code Beautifier به عنوان افزودنه ضروری گوگل کروم فایل های CSS، JavaScript و JSON شما را زیبا می کند.

ویژگیهای کلیدی JavaScript and CSS Code Beautifier

6- JavaScript and CSS Code Beautifier همراه با قالب بندی JavaScript و CSS دارای بیش از 50 تم است که به برجسته سازی دستورات شما کمک می کند.
پسوندJavaScript and CSS C همچنین می تواند برای رفع ابهام فایل های جاوا اسکریپت شما استفاده شود. Deobfuscate یک فایل جاوا اسکریپت به معنای تبدیل به قالبی است که برای افراد دیگر ساده و قابل درک باشد.

جمع بندی

6 افزونه ضروری گوگل کروم برای توسعه دهندگان وب به عنوان ابزارهای مهمی هستند که همواره مورد نیاز آنها هستند. اگر شما هم از دسته طراحان و توسعه دهندگانی هستید که می خواهید اطلاعات مفیدی درباره 6 افزونه ضروری گوگل کروم برای توسعه دهندگان وب در سال 2022 بدست آورید. پیشنهاد می کنیم این مقاله را به طور کامل مطالعه نمائید و مقالات بعدی نادین سافت را نیز دنبال کنید.  

منبع

https://medium.com/codex/6-essential-google-chrome-extensions-every-web-developer-should-have-2067b05f4964

مقالات پیشنهادی