مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

افزونه امنیتی iThemes Security و 6 ویژگی کلیدی آن

iThemes Security یک افزونه فوق‌العاده است که بیش از 30 راه برای ایمن کردن وب سایت وردپرس را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مطلب از نادین سافت به افزونه امنیتی iThemes Security و 6 دلیل برای استفاده از آن پرداخته ایم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

iThemes Security

چرا باید افزونه امنیتی iThemes Security را انتخاب کنیم؟

  1. استفاده از iThemes آسان است
  2. این افزونه امنیتی پس از نصب، نیازی به صرف زمان زیادی برای پیکربندی گزینه ها ندارد
  3. با یک کلیک، یک کلید API در ایمیل خود دریافت می کنید و پس از قرار دادن کلید، به راحتی می توانید آن را ادامه دهید

ویژگیهای کلیدی افزونه امنیتی iThemes Security

  1. ایجاد شبکه حفاظت از حملات   BruteForce
  2. تقویت رمز عبور شما در سطح قوی
  3. پشتیبان گیری از پایگاه داده شما
  4. اعلان های ایمیل در برابر حملاتی که ممکن است به وب سایت شما شود
  5. برای به دست آوردن اساسی ترین ویژگی هایی که ذکر کردیم شما برای محافظت از وب سایت خود نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.
  6. با استفاده از نسخه رایگان، نه تنها از وب سایت شما محافظت می کند بلکه ورود به وب سایت شما را نیز ایمن خواهد کرد

همه چیز درباره افزونه امنیتی iThemes Security

پس از نصب، iThemes  یک بررسی امنیتی در وب سایت شما اجرا می کند تا مطمئن شود سایت شما از تنظیمات امنیتی توصیه شده استفاده می کند. همچنین می‌توانید هر گزینه از ویژگی‌های امنیتی را با استفاده از داشبورد پلاگین‌ها سفارشی کنید. شما می توانید با کلیک روی دکمه “بیشتر بدانید” در مقابل هر گزینه، راهنمایی و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از هر تنظیمات دریافت کنید.

iThemes Security  با احراز هویت دو مرحله‌ای که با نسخه حرفه‌ای موجود است، محافظت بیشتری برای وب سایت شما ایجاد می کند. این ویژگی از کاربران می‌خواهد که رمز عبور به همراه یک کد امنیتی ارسال شده به دستگاه‌های تلفن همراه خود را وارد کنند.

افزونه امنیتی iThemes Security  یک افزونه پیشرفته و محافظ برای وب سایت شما

اگر می خواهید افزونه ای را انتخاب کنید که خیالتان از نظر ایمنی وب سایت وردپرس راحت باشد، توصیه ما به شما کاربران عزیز انتخاب iThemes است. با استفاده از iThemes Security Pro می توانید از بالا بودن ضریب امنیتی سایت خود اطمینان حاصل کنید.

به طور کلی این افزونه امکانات امنیتی بسیار زیادی را به سایت شما اضافه می کند. همچنین iThemes Security Pro با افزودن یک لایه امنیتی خیالتان را از حمله هکرها و افراد سودجو به وب سایتتان راحت می‌کند.

عملکرد این افزونه امنیتی به این صورت است که هرگونه تغییرات ایجاد شده بر روی فایل های وردپرس سیستم شما را با نسخه اصلی وردپرس مقایسه می کند. بدین ترتیب اگر هکرها بر روی وب سایت شما تغییری ایجاد کرده باشند به راحتی مشخص خواهد شد.

این افزونه به نحوی طراحی شده است که موجب جلوگیری از هک وردپرس شده و از این رو به هکرها اجازه نفوذ نمی‌دهد.

قیمت گذاری افزونه امنیتی iThemes Security  

شما می‌توانید برنامه‌های پریمیوم را خریداری کنید، حتی اگر نسخه رایگان ابتدایی ترین گزینه‌های مورد نیاز برای محافظت از یک وب‌سایت را برای شما داشته باشد. نسخه Pro شامل احراز هویت دو عاملی و برنامه ریزی اسکن بدافزار است. شما می توانید با پرداخت 80 دلار از وب سایت خود به طور کامل محافظت کنید، استفاده از این افزونه امنیتی برای ده سایت 127 دلار هزینه دارد و هزینه محافظت از سایت های نامحدود 199 دلار است.

جمع بندی

در این مطلب افزونه امنیتی iThemes Security و 6 ویژگی کلیدی آن را برای شما ارائه دادیم. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید بهترین افزونه امنیتی را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

منبع

https://wpclipboard.com/most-wanted-wordpress-security-plugins

مقالات پیشنهادی