مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

سیستم مدیریت محتوا (CMS) و 2 پلتفرم برتر آن در سال 2022

سیستم مدیریت محتوا (CMS) به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به درک هیچ کدی (حداقل برای اکثر آنها) به راحتی یک وب سایت ایجاد کنید. گزینه های CMS زیادی در دسترس است، به این معنی که ممکن است برای انتخاب بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای نیازهای خود دچار مشکل شوید.

در این مقاله از نادین سافت ما توضیح خواهیم داد که چرا انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) مناسب برای وب سایت شما بسیار مهم است. همچنین انتخاب های برتر خود را برای بهترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

سیستم مدیریت محتوا

چرا باید از سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده کنید؟

سیستم مدیریت محتوا (CMS) نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوا را مدیریت کرده و یک وب سایت ایجاد کنید. پلتفرم های CMS به شما این امکان را می دهد که بدون نوشتن کد یا یادگیری برنامه نویسی یک وب سایت ایجاد کنید.

تعداد زیادی پلتفرم CMS مختلف وجود دارد، بنابراین کدام یک را باید انتخاب کنید؟

ویژگیهای یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) خوب چیست؟

1.سهولت استفاده

شما یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) می خواهید که ایجاد و ویرایش محتوا را برای شما آسان کند.

2.وجود گزینه های طراحی

نرم افزار سیستم مدیریت محتوا (CMS) شما باید الگوهای طراحی وب سایت زیادی را برای انتخاب به شما ارائه دهد.

3. قابلیت انتقال داده ها

یک پلتفرم سیستم مدیریت محتوا (CMS) عالی باید ابزارهایی برای شما داشته باشد تا به راحتی داده های خود را به جای دیگری منتقل کند.

4. وجود افزونه ها

همه وب سایت ها یکسان نیستند. به همین دلیل است که برای هر پلتفرم سیستم مدیریت محتوا (CMS) غیرممکن است که تمام ویژگی‌هایی را که برای هر وب‌سایتی برآورده می‌کند، ارائه دهد. افزونه ها این مشکل را برطرف می کنند.

5. قابلیت پشتیبانی

اگرچه هدف پلتفرم‌های CMS ایجاد یک وب‌سایت تا حد امکان ساده است، هنوز ممکن است سؤالاتی برای شما پیش بیاید. بنابراین وجود قابلیت پشتیبانی ضروری است.

با در نظر گرفتن این موارد، بیایید نگاهی به بهترین پلتفرم های CMS برای انتخاب بیندازیم.

سیستم مدیریت محتوا

2 پلتفرم برتر سیستم مدیریت محتوا (CMS) در سال 2022

1. WordPress.org

WordPress.org انتخاب شماره یک ما برای بهترین پلتفرم CMS است. این محبوب‌ترین نرم‌افزار CMS در جهان است و حدود 43 درصد از تمام وب‌سایت‌های موجود در اینترنت را در اختیار دارد.

ویژگیهای WordPress.org

1. انعطاف پذیری و آزادی ایجاد هر نوع وب سایت (فروشگاه آنلاین، سایت حراج، سایت عضویت و غیره)
2. عدم نیاز به هیچ مهارت فنی یا دانش کدنویسی
3. وجود هزاران قالب و افزونه وردپرس در دسترس
4. ایجاد URL ها، دسته ها و برچسب های مناسب SEO
2.HubSpot CMS Hub

HubSpot CMS Hub یک سیستم مدیریت محتوای کاملا یکپارچه است که به طور خاص برای بازاریابان و صاحبان مشاغل طراحی شده است.

از آنجایی که CMS Hub بر روی پلت فرم CRM HubSpot ساخته شده است که شامل انواع اتوماسیون بازاریابی، فروش، خدمات و ابزارهای عملیاتی است، CMS Hub یک راه حل ایده آل برای کسب و کارهای در حال رشد و همچنین شرکت های بزرگ است.

ویژگیهای HubSpot CMS Hub

1.استفاده از سازنده وب سایت HubSpot آسان است حتی اگر شما مهارت های فنی کمی داشته باشید.
2. CMS Hub دارای ویژگی های امنیتی داخلی است از جمله شبکه توزیع محتوا (CDN) و فایروال وب‌سایت (فایروال تحت برنامه وب) یا WAF همراه با یک تیم امنیتی اختصاصی برای ایمن نگه داشتن سایت شما از حملات دیداس (DDoS)، هکرها و غیره.
3. HubSpot CMS به طور یکپارچه با ابزار بازاریابی ایمیلی و CRM ( سی آر ام ) یا مدیریت ارتباط با مشتری ادغام می شود بنابراین می توانید گردش کار عملیاتی خود را با استفاده از آن ساده کنید.

نتیجه گیری

در این مطلب از نادین سافت 2 پلتفرم برتر سیستم مدیریت محتوا (CMS) در سال 2022 را معرفی کردیم. توصیه می کنیم با توجه به نیازهای خود از پلتفرم مناسب سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده کنید.

منبع

https://www.wpbeginner.com/showcase/best-cms-platforms-compared


مقالات پیشنهادی