مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

بهره وری سازمان و 2 راهکار فناوری اطلاعات برای افزایش آن

بهره وری سازمان یعنی خروجی سازمان شما با در نظر گرفتن هزینه ها چقدر بوده است. در دنیای امروز بهره وری سازمان ها با استفاده از ابزارهای دیجیتالی کارآمد تضمین می شود. همه‌گیری کرونا باعث تغییرات سریع و عمیقی در سیاست‌های نیروی کار سازمان ها شده و منجر به حرکت گسترده به سمت دورکاری گردید. اکنون به آینده‌ای می‌رویم که در آن مدل ترکیبی کار در محل و دورکاری به‌طور پیش‌فرض است. بنابراین ابزارهای کارآمد یک نیاز ضروری برای افزایش بهره وری سازمان شما است.

در مقالات پیشین نادین سافت درباره ۴ علت که یک سازمان به اتوماسیون اداری احتیاج دارد به طور کامل توضیح دادیم. در این مقاله در مورد بهره وری سازمان و 2 راهکار فناوری اطلاعات برای افزایش آن را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم تا بتوانید به راحتی در مسیر افزایش بهره وری سازمان خود گام بردارید.

بهره وری سازمان

بهره وری سازمان و 2 راهکار فناوری اطلاعات برای افزایش آن

یافته‌ها نشان می‌دهد سازمان‌هایی که به کارمندان خود می‌گویند تنها راه برای اطمینان از بهره‌وری کامل کار در دفتر و به صورت حضوری است در واقع باعث کاهش بهره وری سازمان خود خواهند شد. به طور کلی کارمندان ترجیح می دهند در جایی کار کنند که یک پلتفرم فناوری به آنها چیزی را که می خواهند می دهد.

1- یک پلتفرم جامع تحت عنوان یک راهکار مبتنی بر وب با افزایش ایمنی، حفظ انطباق و ایجاد یک شبکه سازمانی بهره وری سازمان شما را افزایش می دهد. به طور خلاصه سیستم‌های دیجیتالی که از کار ترکیبی پشتیبانی می‌کنند باید هم ایمن و هم کارآمد باشند. بنابراین برای تضمین تجربه بهتر برای کارمندان و بهبود نتایج تجاری برای سازمان یک پلت فرم کاری ترکیبی برتر لازم است.

2- سیستم های دیجیتال ایمن و کارآمد ترکیبی عالی را ارائه می دهند. یکی از رایج ترین انتقادات در مورد دورکاری مربوط به عملکرد ضعیف است. یکی از مشکلات این است که پوشش شبکه اغلب محدود بوده بنابراین نظارت بر عملکرد کارمندان سازمان ممکن است بسیار دشوار باشد.

چگونه بهره وری سازمان خود را افزایش دهید؟

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد یک راه حل منسجم برای اتصالات شبکه مورد نیاز است تا کارمندان سازمان را از راه دور کارآمد نگه دارد. نظارت بر عملکرد باید مبتنی بر مدیریت هوشمند و نظارت بر کل تجربه کار دیجیتال از راه دور باشد. استفاده از ارزیابی هوشمندانه از عملکرد واقعی کارکنان، تحلیل و درک چرایی بروز مشکلات سازمانی رویکرد مدرن و مورد نیاز برای اطمینان از عملکرد و بهره وری یک سازمان است.

این رویکرد جدید که بر اساس معیارهای کاربران / کارمندان هدایت می‌شود اطلاعات بیشتر و جزئیات کافی برای تشخیص اینکه کدام بخشی از زیرساخت سازمان شما مورد بحث است و برای رفع این مشکل چه کاری باید انجام شود ارائه می‌دهد.

بهره وری سازمان

بهره وری سازمان و 2 عامل موثر بر آن

1- پلتفرم کاری هیبریدی باید دسترسی و استفاده ایمن را در خارج از دفتر برای کارکنان ارائه دهد. این نیاز چیز جدیدی نیست اما استفاده از نرم افزارهای کاربردی بیشتر به عنوان سرویس، پیچیدگی روزافزون حفظ امنیت و سطح حمله گسترده تر هکرها آنچه را که از دفاع سایبری نیاز است تغییر داده است.

2- استقرار دسترسی ایمن با استفاده از روشی ثابت کارمندان سازمان را قادر می‌سازد تا به طور یکپارچه و ایمن به برنامه‌ها از هر دستگاه در هر زمان و از هر مکان دسترسی داشته باشند. همچنین راه حل های افزایش بهره وری را همراه با امنیت لازم برای آنچه که کارمندان و سازمان ها نیاز دارند ارائه می دهد. این خدمات با استفاده از آخرین فناوری‌ها و طراحی شده با خواسته‌های فعلی و آینده سازمان شما حداکثر بهره‌وری را برای نیروی کار ترکیبی فراهم می‌کنند.

جمع بندی

بهره وری سازمان شما با ترکیبی از راهکارهای فناوری اطلاعات و دانش مدیریت می‌تواند به میزان مطلوبی افزایش یابد. امیدواریم با مطالعه این مقاله مفید از بلاگ نادین سافت با 2 راهکار فناوری اطلاعات برای افزایش بهره وری سازمان به طور کامل آشنا شده باشید.

منبع

https://www.techtarget.com/searchenterprisedesktop/futureofwork/Ensuring-Hybrid-Workforce-Productivity-With-Performant-Digital-Tools

مقالات پیشنهادی