مدت زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

5 توکن متاورس برای سرمایه گذاری سود آور در 2022

توکن متاورس نامی است که شاید این روزها به گوشتان خورده باشد. از زمانی که مارک زاکربرگ در 28 اکتبر اعلام کرد که فیس بوک اکنون به عنوان پلتفرم متا شناخته می شود، قیمت سهام آن بیش از 9٪ افزایش یافته است. توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 5 توکن برتر برای سرمایه گذاری در متاورس این مطلب از نادین سافت را به طور کامل مطالعه کنید.

توکن متاورس

چرا باید توکن متاورس برای سرمایه گذاری انتخاب کنید؟

به طور کلی توکن های متاورس می توانند یک فرصت سرمایه گذاری سودآور برای شما باشند. با این حال سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتال مستلزم درک احتمال ضرر و همچنین امید به سود برای شما است. بسیاری از افراد این توکن ها را «بازی برای کسب درآمد» می نامند. با این حال در بیشتر موارد به این راحتی نیست. قبل از خرید هر یک از این توکن ها لازم است که حتما” تحقیق کنید زیرا ده ها توکن با عملکردهای مختلف وجود دارند.

جهان در حال استقبال از ظهور فناوری های جدید است. متاورس در واقع آخرین توسعه در فضای رمزنگاری محسوب می‌شود و روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل و برای کسب سود سرمایه گذاران زیادی به این دنیای مجازی سرازیر شده اند. اگر قصد دارید روی توکن متاورس سرمایه گذاری کنید، می توانید انواع مختلفی را بیابید که هر کدام متفاوت به نظر می رسند و عمل می کنند.

توکن متاورس

معرفی 5 توکن متاورس برتر برای سرمایه گذاری

1. توکن (Axie Infinity Shard (AXS

(Axie Infinity Shard (AXS در حقیقت توکن متاورس متعلق به اکوسیستم Axie Infinity است.
«اکسی اینفینیتی، محبوب‌ترین بازی برای کسب درآمد توکن غیر قابل معاوضه ان اف تی NFT در جهان است. در واقع یک بازی غیرمتمرکز مبتنی بر پلتفرم بلاک‌چین اتریوم است.

نگاهی به کوین مارکت کپ Coin Market Cap روند افزایش قیمت AXS را به شما نشان می دهد.
2. توکن مانا Decentraland (MANA)

در بازی دسنترالند چند توکن بومی معرفی شده است که مهمترین آن توکن مانا است. شما به عنوان کاربر می‌توانید محتوای خود را ایجاد، پیاده سازی و سرمایه گذاری کنید. در داخل بازی می توانید صاحب زمین شوید و با استفاده از مانا هزینه را پرداخت کنید.

3. توکن سند (SAND)
توکن متاورس سند مبتنی بر شبکه اتریوم است. یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این توکن این است که هر شخصی می‌تواند تا زمانی که SAND را داشته باشد، دارایی‌هایی ایجاد کرده و کسب درآمد کند.
4. رندر توکن (RNDR)
خرید توکن رندر روشی موثر برای بهره مندی و کسب درآمد از دنیای متاورس است. این توکن متاورس دارای یک زیرساخت غیرمتمرکز است که از قدرت پردازش کامپیوتری برای استخراج محتوای دیجیتال استفاده می کند.

5. توکن انجین کوین (ENJ)
از طریق ENJ، می‌توانید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را ایجاد و مدیریت کنید. انجین کوین در واقع یک پلتفرم ساخت بازی و توکن NFT است. ادغام آن با سایر پلتفرم های بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که از یک آیتم در چندین بازی استفاده کنند و امکان معامله آنها را در بازار فراهم می کند.
این ویژگی یک مزیت است زیرا مانع از دست دادن آیتم های بازیکنان در هر بار توقف بازی می شود. عملکرد پیشرفته ENJ و قابلیت استفاده آسان در بین افراد و برندها، آن را به گزینه ای عالی در توکن های متاورس تبدیل کرده است.

جمع بندی

در مجموع، عموم مردم در حال حاضر بیش از گذشته به دنیای مجازی توجه دارند. خرید توکن های متاورس مختلف مانند AXS، MANA، SAND، RNDR و ENJ پتانسیل یک سرمایه گذاری بسیار سودآور را برای شما فراهم می کنند. با این حال محتاط باشید، تحقیق کنید و هرگز پولی را که نمی توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید.

منبع

https://medium.datadriveninvestor.com/5-tokens-to-profit-from-the-metaverse-movement-292573e367b0

مقالات پیشنهادی