مدت زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

بهترین قالبهای وردپرس سئو شده 2023

قالبهای وردپرس سئو شده نیاز اصلی هر وب سایت / وبلاگی است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بهینه سازی موتور جستجو عامل مهمی است که باید قبل از انتخاب قالب وب سایت خود آن را در نظر بگیرید. قالبهای وردپرس سئو شده سریع‌ترین قالب‌های وردپرس و فوق‌العاده برای سئو هستند. در مقاله پیشین نادین سافت درباره همه چیز درباره سئو سایت وردپرس صحبت کردیم. در این مقاله بهترین قالبهای وردپرس سئو شده 2023 را برای شما عزیزان ارائه می دهیم. تا انتهای این مقاله کاربردی و مفید همراه ما باشید تا با بهترین قالبهای وردپرس سئو شده 2023 آشنا شوید.

قالبهای وردپرس سئو شده
قالبهای وردپرس سئو شده

لیست بهترین قالبهای وردپرس سئو شده

قالبهای وردپرس سئو شده برای سایت شما یکی از مواردی است که باید در هنگام توسعه وب سایت خود بر روی آن کار کنید. با استفاده از این این قالب ها می توانید بازدیدکنندگان خود را به خوانندگان معمولی تبدیل کنید. بنابراین توصیه ما به شما عزیزان این است که قالب مطابق با الزامات شرکت خود را بررسی و انتخاب کنید.

در این قسمت لیست بهترین قالب‌های وردپرس سئو شده در سال ۲۰۲۳ را برای شما عزیزان ارائه داده ایم:

  • قالب وردپرس Design Studio

این قالب وردپرس سئو شده به عنوان اولین قالب برتر وردپرس در سال ۲۰۲۳ است.

Design Studio برای یک استودیوی طراحی سایت یک قالب وردپرس حرفه ای محسوب می شود. در این قالب تم در رنگ های خاکستری ساخته شده و عناصر زرد روشن نیز به ایجاد یک سلسله مراتب در سایت شما کمک می کنند.

  • قالب وردپرس Astronomy

قالب وردپرس Astronomy یکی دیگر از بهترین قالبهای وردپرس سئو شده است. این قالب به گونه ای است که برای سفارشی کردن آن نیازی به مهارت های گسترده کدنویسی ندارید. با استفاده از این قالب شما می توانید از ۲۵بیش از ماژول و کتابخانه از پیش تنظیم شده استفاده کنید.

مطلب مرتبط: 22 قالب برتر وردپرس برای سئو

  • قالب وردپرس Art School

قالب وردپرس Art School به عنوان سومین قالب برتر وردپرس سئو شده در سال ۲۰۲۳ است.

به طور مثال اگر برای آموزشگاه خود به یک وب سایت نیاز دارید می توانید از این تم با طراحی به سبک آکواریل به راحتی استفاده کنید. این قالب به عنوان یکی از قالبهای وردپرس سئو شده به شما این امکان را می دهد که از میان مجموعه ای از چیدمان ها ساختار صفحات خود را انتخاب کنید. شما می توانید با ذخیره طرح های مورد علاقه خود روند ساختار صفحات سایت خود را سرعت ببخشید.

بیشتر بخوانید: 15 قالب برتر وردپرس برای وب سایت شما

  • قالب وردپرس Advisto

قالب وردپرس Advisto به عنوان یکی از قالبهای وردپرس سئو شده به شما کمک می‌کند که تصویری قابل اعتماد از شرکت و مجموعه خود به صورت آنلاین بسازید. دکمه های فراخوان نئون بسیار جذاب و کاربردی برای طراحان هستند. این دکمه ها قابلیت های ویژه ای داشته و برای پیشبرد کار شما بسیار وسوسه بر انگیز به نظر می رسند.

به طور کلی این قالب وردپرس به گونه ای است که موضوع ماژول های محتوا را برای افزودن انواع محتوا به صفحات سایت شما ارائه می دهد. این قالب وردپرس شامل موارد زیادی از جمله دکمه‌ها، تصاویر، گزارش‌ها، فرم‌های تماس و موارد دیگر است. توجه داشته باشید که هر یک از این ماژول ها مجموعه گسترده ای از انتخاب ها را برای تنظیمات به شما ارائه می دهند. شما به راحتی می توانید آن ها را به گونه ای تغییر دهید که با سبک وب سایت شما مطابقت داشته باشد.

اگر از مطالعه این مقاله کاربردی لذت بردید توصیه می کنیم این مقالات بلاگ نادین سافت را نیز مطالعه کنید:

6 ترند SEO که به رتبه گوگل شما در سال 2022 کمک می­‌کند

معرفی ۲ ابزار سئو در سطح سازمانی برای بهینه سازی محتوا

گام های اولیه سئو و ۱۰ اصل آن در سال ۲۰۲۲

جمع بندی

قالبهای وردپرس سئو شده که در این مقاله معرفی کردیم به شما برای یادگیری و شناخت بهترین قالبهای وردپرس سئو شده در سال ۲۰۲۳ کمک زیادی می کنند. اگر شما هم نیاز به قالبهای وردپرس سئو شده در موضوعات مختلف هستید می توانید از بین این قالبها انتخاب کنید.

مقالات پیشنهادی