مدت زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی – نادین سافت

مشتریانی که برای سفارش طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی به ما در شرکت نادین سافت مراجعه می‌کنند معمولا” با این سوال مواجه می شوند که نرم افزار‌های تحت وب سازمانی چه تفاوتی با نرم افزار‌های معمولی سازمانی دارند؟ چرا به جای اینکه سفارش طراحی نرم افزار سازمانی را به ما بدهند به آنها پیشنهاد طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی می‌دهیم؟

برای پیاده سازی و طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی همین الان با نادین سافت تماس بگیرید.

این نکته مهم را فراموش نکنید که هر سازمان یا شرکت فراخور نیاز‌های خود به یک نوع نرم افزار از نوع «سازمانی» یا «تحت وب سازمانی» نیاز دارد. این مطلب برای پاسخ به سوالات شما در زمینه طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی تهیه شده است. در نتیجه اگر در مورد برون سپاری ساخت و طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی مردد هستید و اطلاعاتی در مورد این نرم افزار‌ها ندارید و نمی‌دانید که تحت وب بودن یک نرم افزار سازمانی چه معنایی دارد حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

نرم افزار تحت وب سازمانی
نرم افزار تحت وب سازمان

نرم افزار تحت وب سازمانی چیست؟

در مقاله پیشین نادین سافت با عنوان پورتال سازمانی (EIP) چیست؟ کاربرد و ویژگی های آن برای سازمان ها در مورد ضرورت استفاده از پورتال سازمانی اطلاعات کاملی کسب کردید. در این قسمت تعریف جامعی از نرم افزار تحت وب سازمانی برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. اگر با تعریف نرم افزار سازمانی آشنا باشید تشخیص عملکرد نرم افزار تحت وب سازمانی برایتان پیچیده نخواهد بود.

طبق تعریف کاپترا در ویکی پدیا نرم افزار‌های سازمانی برای ویرایش، ذخیره سازی و دستکاری بر روی داده‌های یک سازمان یا یک شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. عمده هدف یک شرکت از سفارش طراحی نرم افزار سازمانی این است که کار با داده‌های پیچیده برای کارکنان و کاربران آسان شود. علاوه بر این فرآیند‌های تجاری با استفاده از این نرم افزار به حالت خودکار انجام شوند.

طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی ساز و کاری متفاوت با نرم افزار سازمانی دارد. بسیاری از مشتریان موقع انتخاب و تصمیم گیری مردد شده و زمانی که متوجه عملکرد نرم افزار تحت وب سازمانی می‌شوند ترجیح می‌دهند که آن را سفارش دهند. برای دسترسی به نرم افزار‌های تحت وب باید اتصال به اینترنت وجود داشته باشد. هر شخصی در هر کجای دنیا می‌تواند به نرم افزار دسترسی داشته باشد. غالبا این نرم افزار‌ها روی یک سرویس مبتنی بر اَبر (Cloud-based) اجرا می‌شوند. ظاهر آنها تماما شبیه یک نرم افزار عادی و کاربردی است. اما نیازی به نصب آنها روی یک سیستم عامل و استفاده به طور محدود نیست!

ترکیب نرم افزار سازمانی و نرم افزار‌های تحت وب نرم افزار تحت وب سازمانی را تشکیل می‌دهد. این نوع از نرم افزارها کارآمد‌تر، پویاتر و بهینه‌تر از سیستم‌های سنتی و نرم افزار‌های سازمانی هستند. امروزه بسیاری از مدیران شرکت‌ها ترجیح می‌دهند تا بر روی برون سپاری طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی سرمایه گذاری کنند تا ساختِ یک نرم افزار سازمانی عادی!

طراحی نرم افزار سازمانی تحت وب
طراحی نرم افزار سازمانی تحت وب

چرا طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی برای شرکت ها اهمیت دارد؟

اگر مدیر یک سازمان یا یک شرکت امروزی هستید به خوبی از اهمیت همگام شدن ِشرکت‌ها و سازمان‌ها با نیاز‌های روز اطلاع دارید. نرم افزار تحت وب سازمانی با خودکار سازی فرآیند‌ها و دسترسی آسان از هر نقطه‌ی دنیا نیاز امروز سازمان‌های کوچک و بزرگ است. کاربران ِاین نرم افزار‌ها می‌توانند بدون محدودیت داده‌ها را وارد برنامه کرده یا از آن تحویل بگیرند. مهم ترین دلیلی که باعث می‌شود مدیران شرکت‌ها به این نوع از نرم افزار‌ها نیاز پیدا کنند:

  1. سهولت در طراحی و استفاده
  2. آموزش آسان‌تر کار با نرم افزار به کارکنان
  3. دسترسی نامحدود
  4. امکان استفاده از آن بر روی هر نوع سیستم کامپیوتری و هر نوع دیوایس هوشمند
  5. عدم نیاز به نصب و طی نمودن مراحل پیچیده و …

در شرکت‌ها با کمک یک نرم افزار تحت وب سازمانی می‌توان به راحتی جلسات آنلاین برگزار کرد. طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی پیچیدگی خاصی ندارد. از همه مهمتر اینکه می‌توان آن را طبق اصول و قوانین UI Design بسیار زیباتر و کاربر محور طراحی کرد.

قیمت طراحی نرم افزار سازمانی تحت وب
قیمت طراحی نرم افزار سازمانی تحت وب

قیمت طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی بر چه اساسی تعیین می شود؟

هزینه‌ی طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی براساس شرایط آن تعیین می‌شود. در اصل هر نرم افزار سازمانی که در نادین سافت طراحی می‌شود پروسه ای را از صفر تا صد را طی می‌کند که با توجه به نیازها، خواسته‌های هر شرکت، تجربه کاربران و غیره متفاوت است. این موارد روی تعیین قیمت طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی بسیار موثر هستند.

در نادین سافت برای طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی ابتدا با مشتری (شرکت یا سازمان) طی جلسات متعدد هماهنگی‌ها و صحبت‌های لازم در خصوص ویژگی‌های نرم افزار و نیاز‌های سازمان انجام می‌شود. در این جلسه کُلیت نرم افزاری که باید طراحی شود مشخص می‌گردد.

پس از آن تیم طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی طی انجام تحقیقات بررسی‌ها و نیاز سنجی‌ها به مرور به مجموعه‌ای از اطلاعات دست پیدا می‌کنند که به آنها در طراحی هرچه بهتر نرم افزار کمک خواهند کرد. استخراج این داده‌ها پس از هر جلسه و گفتگو برای طراحی نرم افزار تحت وب مطابق با نیاز‌های سازمان ضروری است. به همین خاطر ارتباط میان ما در نادین سافت و سازمان/ شرکت شما به طور پیوسته برقرار خواهد بود.

قرارداد طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی میان شرکت شما و ما در طی یک جلسه رسمی با شفافیت کامل و تعیین ریز هزینه‌هایی که می‌توانند روی افزایش هزینه‌ها موثر باشند به امضا خواهد رسید. درست پس از این جلسه‌ی رسمی تلاش تیم تخصصی نادین سافت برای پیگیری سفارش طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی شما آغاز خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌ی رایگان در طی ساعات اداری با ما تماس حاصل کنید.

ما در طی ده سال اخیر به شما مشتریان عزیز خدمات متعددی را ارائه کرده ایم. از جمله‌ی آنها می‌توان به راهکار‌ها و نرم افزارهای مناسب برای فرآیندهای سازمانی و شرکتی، هوش سازمانی، مدیریت اطلاعات و یکپارچه نمودن ِآنها، هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ، سئو، سایت و فروشگاه آنلاین پیشرفته و غیره با کد نویسی استاندارد و طراحی مدرن اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی خدمات و راهکارها در سایت ما مراجعه کنید.

نمونه نرم افزار تحت وب سازمانی
نمونه نرم افزار تحت وب سازمانی

طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی چه تاثیری بر روی کسب و کار سازمان ها دارد؟

استقبال از طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی و خارجی چشمگیر بوده است. به دلیل اینکه این نرم افزار‌ها غالبا به صورت اَبری اجرا می‌شوند و به سازمان‌ها و کسب و کارها اجازه می‌دهند تا داده‌های خود را از یک پایگاه داده‌ی متمرکز در شرکت یا یک مرکز داده‌ی Third party به صورت ابری نگهداری کنند.

این سیاست یعنی «پایگاه داده اشتراکی» به شرکت‌ها و سازمان‌ها اجازه می‌دهد که کاربران از نرم افزار سازمانی با سهولت و سادگی بیشتری استفاده کنند. از آنجایی که بسیاری از نرم افزار‌های سازمانی به جز کارکنان یا پرسنل یک سازمان توسط مشتریان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند تبدیل آن به یک نرم افزار تحت وب به شرکت‌ها و سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا روابط شان را با مشتریان خود بهبود ببخشند.

نرم افزار‌های تحت وب سازمانی به شرکت‌ها و سازمان‌ها یکپارچگی بیشتری می‌بخشند. به عنوان مثال شما با ورود به نرم افزار تحت وب مایکروسافت می‌توانید همزمان از word ،outlook، skype و غیره استفاده کنید. این یکپارچگی به کاربر اجازه می‌دهد تا به طور موثر از داده‌ها استفاده کند. همچنین شما می‌توانید اطلاعات مورد نظرتان را در چندین بخش مختلف و بدون محدودیت منتقل کرده یا به اشتراک بگذارید.

اگر به اطلاعات بیشتری در زمینه‌ی طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی نیاز دارید با ما در ارتباط باشید. تیم تخصصی نادین سافت آماده ارائه‌ی مشاوره در زمینه طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی به صورت رایگان به شما عزیزان است. منتظر تماس شما هستیم.

خدمات طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی توسط شرکت نادین سافت

طراحی نرم افزار سازمانی تحت وب به فرآیند ایجاد وب سایتی اطلاق می شود که از نظر بصری جذاب باشد، به راحتی قابل دسترسی باشد و تجربه ای مثبت برای کاربر فراهم کند. یک نرم افزار تحت وب سازمانی باید خوب طراحی شده باید بتواند پیام، برند و ارزش های سازمان را به طور موثر به مخاطبان خود منتقل کند. این شامل استفاده از رنگ، تایپوگرافی، تصاویر و سایر عناصر طراحی مطابق با برند سازمان هاست. تیم متخصص نادین سافت مجموعه این خدمات را مطابق با نیازهای شرکت شما ارائه می دهد و با تحلیل دقیق نیاز و پیاده‌سازی راهکار مناسب، مدیران کسب و کارها را در این مسیر آسوده می‌کند.

برای پیاده سازی و طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی همین الان با نادین سافت تماس بگیرید.

جمع بندی

طراحی نرم افزار تحت وب سازمانی با ویژگی‌هایی مانند پرتابل بودن و امکان دسترسی تنها با یک مرورگر وب از هرجا و تحت هر شرایطی قابلیت استفاده را برای سازمان ها و کسب و کارها فراهم کرده است. بهترین گزینه برای طراحی نرم افزار سازمانی، اداری و شرکتی شیوه تحت وب است. نادین سافت شما را به طراحی و یا انتقال نرم افزارهای سازمانی خود بر بستر وب دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پورتال سازمانی هوشمند نیاز امروز سازمان شما

نرم افزارهای تحت وب چیست؟ ۸ مزیت اصلی آنها برای سازمان‌ها و کسب و کارها

چرا طراحی پورتال سازمانی برای شرکت ها و سازمان ها اهمیت دارد؟

هر آنچه باید درباره سیستم فرآیند کسب و کار (BPMS) بدانیم

BPMS بهترین نرم افزار مدیریت کارهای شرکت

معرفی ۸ پورتال جامع سازمانی و تاثیرات مثبتی که بر روی کسب و کار سازمان ها دارد

مقالات پیشنهادی