مدت زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

15 افزونه کروم برای برنامه نویسی

افزونه کروم برای برنامه نویسی با هدف افزایش کارآیی مرورگر شما طراحی شده است. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از این افزونه ها رایگان است. بنابراین با توجه به نیازتان می توانید از افزونه کروم برای برنامه نویسی استفاده کنید. شما به عنوان برنامه نویس می توانید از افزونه کروم برای برنامه نویسی به منظور بهینه سازی محصول خود و شخصی سازی محیط کاری‌تان استفاده کنید.

 در مقالات پیشین نادین سافت درباره بهترین زبان برنامه نویسی در ایران و اینکه چگونه وارد دنیای برنامه نویسی شویم؟ صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم 15 افزونه کروم برای برنامه نویسی را به شما معرفی کنیم. اگر علاقه مند هستید درباره افزونه کروم برای برنامه نویسی اطلاعات مفیدی کسب کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

افزونه کروم برای برنامه نویسی
افزونه کروم برای برنامه نویسی

15 افزونه کروم برای برنامه نویسی

  • SnappySnippet

SnappySnippet یک افزونه کروم برای برنامه نویسی است.

  • MagiCSS

MagiCSS به عنوان یک افزونه کروم برای برنامه نویسی دارای یک ویرایشگر است. این افزونه کروم علاوه بر نمایش کدهای سی‌اس‌اس می‌تواند آنها را زیبا و کوچک نیز سازد.

  • CSS Dig

CSS Dig این افزونه کروم برای برنامه نویسی بسیار کاربردی و مفید است و به شما این قابلیت را می دهد که فایل های استایل‌شیت را پیدا و گروه بندی کنید.

  • CSSViewer

CSSViewer یک افزونه بسیار ساده است که کارآیی زیادی برای شما خواهد شد.

  • CSS-Shack

CSS-Shack به عنوان یکی از افزونه های کروم برای برنامه نویسی به شما این اجازه را می دهد که استایل های لایه بندی شده را درست کنید.

  • CSS3 Generator

CSS3 Generator یک افزونه مناسب برای تولید کردن کدهای سی‌اس‌اس است.

  • CSS Shapes Editor

CSS Shapes Editor در واقع یک ادیتور آنلاین و ساده است که برای ویرایش سریع در صفحه وب می توانید از آن استفاده کنید.

  • WordPress Style Editor

WordPress Style Editor یکی از افزونه های کاربردی کروم است. شما با استفاده از این افزونه می توانید استایل های مربوط به قالب خود را در وردپرس تغییر دهید.

  • PageEdit

PageEdit میتواند صفحه مرورگر شما را به یک ادیتور HTML در حالت WYSIWYG تبدیل کند و با آن می توانید هر صفحه ای را ویرایش کنید.

  • Perfmap

Perfmap افزونه ای است که با استفاده از آن می توانید یک نقشه از وبسایت درست کنید. این افزونه به شما می گوید که چه بخش هایی از وبسایت در چه بازه‌ای از زمان لود می شوند.

افزونه کروم برای برنامه نویسی
افزونه کروم برای برنامه نویسی
  • Validity

Validity به عنوان یک افزونه پرکاربرد کروم به شما این امکان را می دهد که هر صفحه وب را اعتبار سنجی کنید. این افزونه تعداد خطاها را به صورت تول تیپ نمایش داده و جزئیات خطاها را در قسمت کنسول مرورگر برای شما می‌نویسد.

  • Visual Inspoector

Visual Inspector یک افزونه کروم برای برنامه نویسی است که بدون احتیاج به کدنویسی تغییرات موقتی را در وبسایت شما ایجاد می کند.

  • Web Developer Checklist

Web Developer Checklist یکی از محبوب ترین افزونه های کروم است. این افزونه برای اعتبار سنجی و تشخیص خطاها در صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد.

  • Bootlint This Page

با اضافه کردن افزونه Bootlint This Page به مرورگر خود می توانید تمام خطاهای مربوط به صفحات و وبسایت های ساخته شده از بوت استرپ را در صفحه کنسول مرورگر‌تان مشاهده کنید. بنابراین این افزونه کروم برای برنامه نویسی برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

  • Check My Links

افزونه Check My Links یکی دیگر از افزونه های کروم است که صفحات شما و تمام لینک های استفاده شده در آن را بررسی می کند. این افزونه لینک هایی که به درستی قرار گرفته اند را با رنگ سبز و لینک های شکسته را با رنگ قرمز برای شما نمایش می‌دهد.

اگر از مطالعه این مقاله کاربردی لذت بردید مطالعه مقالات کاربردی زیر نیز به شما توصیه می شود:

مهارت های مورد نیاز برای برنامه نویس شدن کدامند؟

پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی برای بازار کار ۲۰۲۳

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت

زبان های برنامه نویسی آینده دار کدامند؟

۶ افزونه ضروری گوگل کروم برای توسعه دهندگان وب در سال ۲۰۲۲

جمع بندی

دهها افزونه کروم برای برنامه نویسی توسط برنامه نویسان Chrome به صورت هفتگی منتشر می شود. به طور کلی افزونه های Chrome برای توسعه دهندگان و طراحان ابزار های کاربردی و مفیدی هستند. توصیه ما به شما عزیزان این است که از این افزونه ها برای صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه افزونه های کروم برای برنامه نویسی با نادین سافت در ارتباط باشید.

مقالات پیشنهادی